CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 27, 2009

"Tajuk"





















Salam perkenalan.......
Here are.......my first blog....
aku tak tau kan nk ltk tajuk apa kat my first laman ni....
this is just for intro........
kenali aku......:)
"sayangtikah" ni aku pinjam kat nama my only daughter at this moment NUR ATIKAH BINTI ADAM.
dah she is the only my child, of coz lah aku sayang banget sama dia.........
(baby, mummy pinjam yea nama sayang ni nak wat letak kt blog mummy yea......)
my daughter bulan 7 ni baru masuk 3 thn....
ayah tikah ni ya itu my hubby is India mualaf which is mean pure Malaysian Indian not Indian India or India Muslim...wokehhh..

aku????........

aku pulak adalah anak sulung kepada en ismail & pn aminah yg mana 3 anaknya sume pompuan....
aku nih umur bnyk gak same ngan erra fazira gitu.......tapi anak baru sorg kecik lagi lak tu.....
kawan2 yg sama age ngan aku ramai yg anak dh sekolah.....
tapi aku.....sebabnya aku ni kawen lambek skit (skit ker????) dr dorang2 tu (kwn2 skolah aku tu lah).......tapi kira ok what compare ngan erra pazirah tu umur anak dia lagik kecik kannnnnnnn.....(statement tak hengat.... nak gak compare ngan erra tuhhhhh!!!!!perghhhhh..........)

dlm masa2 sibuk aku kat opis ni pun sempat gak aku curi2 masa mengcreate satu laman utk blog aku nih......

asalnya aku cuma cuba2 jer pastu nilah hasilnyer.............

aku ni tk berapa nak pandai dlm hal blog mem blog nih......so kalu ada mane yg terkureng tu mintak mahap jer la ye.......
cukup la takat ni dulu intro aku.........
len kali ada masa aku update lagikkkkkkk..........

chowwwwwwwww.....................


















































2 comments:

sayangtikah said...

salam semua...

Unknown said...

perghhh....kakak aku ada blog gitu....harus masuk kan gmbr aku berkeping-keping (bukan sekeping 2 tau.....)congrat-congrats nnt aku belanja makan kt umah mak hahahahhah......