CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 10, 2009

handbag raya.....

last friday aku gi Jusco Cheras Selatan...
(tu je lah tmpt shopping paling dekat ngan opis aku...hehehe..)..
dalam masa 1 jam rehat tu sempat gak lah aku sambar 1 handbag....
elok nak raya handbag aku yang sedia ada ni pun dah nak jahanam....
so apalagi...pening gak la aku masa nak buat pilihan hari tu....
regenye RM229 tapi ada less 50%.....
korang kiralah sendiri yek...
kalau tak de discaount takde nye aku nak beli...huh...
dan akhirnya................


tadaaaaaaaaaa..........

cuba teka?????????..................


surprise!!!!!!!!!!!!!.................


haaaaaaa...ni lah dia handbag baru aku.....sempena raya lah kata kan....


kasi close-up skit....hehehe...jgn jeles.......


ni dari pandangan sisi......


ni plak dari pandangan belakang.........


dan.....ni plak... dari pandangan senget..hehehe....


alamakkkkk.......!!!!!!
rupa2nya design dia lebih kurang jek ngan handbag lama aku tu.....
camno aku bleh tak pasan lak nih?????!!!!!!!!!
arghhhh........!!!!!!!


0 comments: