CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 13, 2010

Beraya lagi ke??????.........

raya ke-3 aku dh balik Balakong. tpi sempat jugak sblm balik tu aku singgah beraya dulu kat umah makcik aku siap mkn tghri lagik....bila perut dah kenyang mata pun dah layu lah....sian pakcik aku drive kete...bwk slow aje kat LEKAS tu hehehe...
sampai umah dh petang....semua plus baby pun keletihan...apalagi...semua pun zzzzzzzzz la..........
raya ke-4 aku and hubby mula pi keje..hehehe...susah gak la nak bangun pi keje hari ni....tapi tak pe hari jumaat nti kita sambung cuti lagi plus hari khamis tu public holiday sempena hari penubuhan Malaysia 16 September...

kepada semua yg masih bercuti tu aku ucapkan selamat bercuti la yer....jgn lupa balik bekerja bila dah sampai masa bertugas nanti....jgn lps cuti gi amek MC lak ye!!!!!!hehehehe
dan kepada yg berpuasa sunat Syawal pulak aku ucapkan selamat berpuasa 6....memang bagus berpuasa ni lps 3 hari marathon makan sampai perut pun kembong....sekurang-kurangnya berpuasa ni dpt la rehatkan perut tu balik.......

0 comments: