CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 3, 2010

rasa hati ku....

aku dtg dgn seribu harapan dan sejuta impian
tpi kedtangan ku disambut dgn berjuta2 lemon sakit hati dan kebencian
wahhahaa...bila baca frasa ayat kat atas apa impression korang?????

yg ni plakkk.....
aku adalah aku dan dia adalah dia
tidak mungkinkan sama diriku di dlm dirinya....
bwuekkk...bwuekkk....bwuekkk....



aku tension plus bengang bila ada org yg nk tunjuk lagak nih...
lps tu nak ikut ckp dia je....plus dia je pulak yg betul...hisssshhh
aku ada cara ku sendiri dlm menangani apa2 situasi....



aku bkn jenis yg suka ckp lepas je..
dan sukahati aku lah nk gunapakai ke tak apa pendapat @ komen2 org.....
aku takut kelak ckp2 aku akan melukakan hati sesiapa
sb aku takut aku juga akan terluka...



walaupun ada waktunya aku juga mengkritik...
tpi biarlah bahasa ayat tu sedap telinga mendengar walaupun pedas...



walaupun aku ni bukan educated person
but the way u think and act is showing how educate u are.....betul tak???








0 comments: