CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 21, 2009

adussssssss........


bulan ni aku busy sangat.....so tak dpt la aku nak update citer terkini...
huhu..apsal la bulan 8 nih banyak sangat keje!!!!!!!!......
aku terpaksa buat banyak keje....
semuanya sebab production manager aku tuh dah buat salah printing......
so jadi xtra keje lak bila aku kena call lebih kurang 10 branch bank untuk hold
balik barang yang dah dihantar......
sah2lah aku kena bagi xplanation kat branch officer tu kan....
korang ingat senang ke nak contact semua orang nih?????.....
tapi disebabkan aku willing to do what ever yang di pertanggungjawabkan direct dari boss
junior aku...so aku buat je lah kan.....
aku rasa marah lah bila kena buat keje yang tak sepatutnya.....
kalau masa tu aku free aku tak kisah sangat...


sekarang ni masalah nya keje aku sendiri pun tak siap2 dok nak settlekan problem yg lain tu je...
lepas tu bila 1 problem dah settle...datang lak satu ehhh bukan satu tapi 2 problem lagik....
huhuhuhu......
bila la keje aku nih nak siap....
date line dah dekat....(walaupun dateline yg sebenarnya dah over beberapa hari....)
lantak ko lah.....
aku dah cuba sedaya mungkin nak siapkan tapi korang2 asyik bagi je problem kat aku.....
aku yang stress bila nengok meja aku ni betimbun-timbun dengan kertas.....
sapa lah nak tolong aku nih woi!!!!!!!!!!!!!!!!!tensi...tensi.....
esok dah start posa lak....indahnya Ramadhan...
hmmmmmm lantak je lah...esok cuti weekend....hari isnin sok baru pikior lagi pasal keje aku tuh...........

2 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

laki sapa la tue..wakakakakaka

sayangtikah said...

WOIT...NI BUKAN LAKI AKU LAH...NI SALAH CINA BODO KAT BWH TU....AKU LUPA LAK KAN...PRODUCTION MANAGER ADA 2 ORG...SATU LAKI AKU...SATU LAGI SI CINA TUA TUE...WAKAKAK...