CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 5, 2009

kenangan terindah.....

kenangan terindah aku & liza.....KL/Selangor-N.Sembilan-Pahang-KL/Selangor.....Chinese New Year public holiday...somewhere in 2000.....


sebelum bertolak ke Rompin aku & liza bermalam dulu kat rumah sepupu kat Serting Hilir, Bahau....rumah kak lang eton....


aku & part of kak lang eton's family....i love u both kak lang & pak itam so much.....muaaaahhhh.....miss u all....


masa ni aku kat pantai Nenasi.....1st time aku datang sini tau....


... liza....suka sangat dia dapat datang balik kat sini.....hehehe..


aku tngh menikmati mamam & udara laut....hmmmmm bestnyer...


bukan main lagi posing yer....jeti nelayan kat Nenasi, Pahang....


nilah kawan aku....acik@cikgu liza....


liza....cenyum...cenyum....say cisssssssss.....


kat jeti nelayan....jaga2...nanti tiang tu tumbang....hehehe....


ni lah kereta pertama aku......on the way to Summerset, Rompin....


akhirnya...sampai gak aku kat Summerset ni...masa tu tempat ni baru dibuka...cuba tngk rumput tu pun belum tumbuh lagi....


posing...jgn tak posing...kat dlm kawasan Summerset Resort, Rompin....


nak lepaskan tension.....happy nyer....


...ni lah tempat liza keje dulu....


ni lah entrance Summerset Resort in Rompin....tak lah menarik sangat masa tu sebab tempat tu baru jer dibuka....


...tempat penginapan aku & liza....kalau tak silap rumah ni lah tmpt liza tinggal masa dia keje kat Summerset tu dulu....

nilah dia Galeri Pengangkutan Air kat bandar Pekan, Pahang....


ambik gambo jer...tak singgah masuk pun...so tak tau la apa benda ada kat sini in detail...


lepak jap kat depan galeri ni sebelum balik KL....

4 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

apa lak motip ko tetiba kuar gmbr@citer 10 taun sudah ni.....nk imbas kembali konon....yg sudah tu sudah la tipah, bedah wakakakakka.....

sayangtikah said...

tu lah kelebihan blog...anyway...ko ado???tak do kan???kan??

Pepel BoNda AmaNi said...

hahahaha kenangan terindah la nie....