CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 25, 2011

Mini Gathering


date : 20/01/2011
time : 1400pm-1800pm
venue : Desa Coalfields, Sg. Buloh, Selangor

sungguh seronok bila dpt jmpa kawan2 lama especially kawan2 sekolah.....
minggu lepas satu mini gathering telah dia adakan berlokasi kat umah my girlfriend Masitah di Sg. Buloh....very far2 away dari rumah aku yang kat Balakong ni...apa pun demi kwn2 yg dh lama aku tak jumpa aku gagahkan jua untuk bertemu mereka dengan bertemankan my junior baby Atikah...ya sangat lama aku tak bersua apalagi nak menelepon...selepas 24 tahun meninggalkan alam sekolah rendah!!!!!!.....sungguh nostalgia....
my gf ni tak duk sini...dia duk kat obersea...balik sini pun sebab dia ada keje cum cuti2 Malaysia sekali agaknya...dia kata bulan March nti baru dia balik ke obersea....
ok aku malas nak buat long story...so enjoy the photo yang aku pinjamkan dri FB mereka2 ini...
jom layannnnn...........

gambar atas tu jalan ke rumah Mas
2 gambar dibawahnya tu keadaan sebelum tetamu2 sampai....
menu of  the day...
macam2 ada.....
tuan rumah buat laksa je 
yang lain2 tu hasil air tangan kawan2 bawak dari rumah masing2
aku...bwk peyut jer...hehehe

makan time....

gossip time pulakkkk....




seterusnya...posing time....
kita makan lagiiii.....
senyuuuuummmmm!!!!!!!!!


posing dgn tuan rumah pulak....
kenalkan....
ni lah tuan rumah...Pn Masitah

sambung makan lagi....


my little gift for Mas...



lagu ni pilihan Mas buat semua kwn2 SKB
layan ye!!!!....

2 comments:

dkama said...

best... reunion... eratkan silaturrahim n silaturrahman... haha


PEACE...

sayangtikah said...

dkama~setelah 24 thn berjumpa kembali...kenangan terindah ni...hehhehe