CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 1, 2009

***NOMBOR***

***687378902514492345818451121130245460565789***


hari tu masa aku on the way balik Raub (umah mak mentua aku), hubby n anak aku buat lawak..... pasangan ayah dan anak yg cukup sesuai aku rasa kalu nak gi audition Raja Lawak. tapi takat gi audition je lah kan........ kisah nyer camni......... dalam aku dok boring2 drive tu aku pasang telinga la nak dengar ape citer dua beranak kat sebelah aku tuhhh......for your info my hubby ni tak dok leseng la nak mandu, so all the way gi memana aku sajork la yg drive......tapi tk pa aku suka!!!!!! masa my hubby tngh sibok dok layan anak, dia pun cakap la kat aku nak suh anak dia bagi nomborlah....nombor apa lagik kalu bukan nombor ekoq....buat masa ni setau aku belum la lagik aku jumpa kertaih nombor ekor kat dlm poket suar dia........alhamdulillah (versi zamarul & diana dlm iklan Jabbar root (camni kot eja dia)...tu yg aku nampak lah, yg aku tak nampak hanya Allah Taala aje la yg tau.......sesungguhnya main nomboq ekoq tu hukumnya HARAM........ Hubby aku tu suka sakat org.....ni keje nak menyakat anak lah nih........bila dia ckp nak suh baby bagi nombor, aku pun harus lah nak marah kan??? aku pun cakap la tak baik buat camtu bla bla bla..............pastu dia teruskan niat dia jugak konon2 kot anak dia nak bagi la nomboq tuhhhhhh.........

987235648194212146541641616485993134646311

ayah : baby cuba sebut nombor........

baby : tak nak lah........sambil marah2 sebab kacau dia tngh sibuk main
ayah : ala....baby sebutlah nombor ayah nak dengar ....
ayah : cakaplah.......

ayah : cakaplah baby..............


setelah diasak banyak kali si baby pun fed up ngan ayah terus dia sebut.........

baby : nnnoooommmmmbbbbooooooorrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!

(sambil menjerit)


haaaaaaa amekkk koooooooooo...........nak sangat nombor kan............aku n hubby pun gelak2 rasa cam nak guling2 kat jalanraya....hahaha padan muko kau!!!!!!

moral of the story : jgn la nak ngajor anak benda yg bukan2 dah tu benda yg dh tetap HARAM nye !!!!!!!!.......

*2574**050706**1874**3077**2777**3010**2707*





0 comments: