CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 24, 2009

RAM (aku akan ada...)

Aku akan memiliki jugak CINTA SANG RATU ni cuma aku tak tau bila aje...maybe cukup bulan ni.....cukup bulan depan... bulan depan lagi satu...atau...bulan2 seterusnya atau adik aku jer yang beli...hahaha..janji salah sorang dari kami ada koleksi RAM ni....

Sepatutnya masa aku dah abis baca BAGAIKAN PUTERI hari tu aku gi la Popular kat Jusco Cheras Selatan tu kononnya nak beli la sambungan dia CINTA SANG RATU ni tapi tak ada stok plak....so aku pun beli je la dia punya ending yaitu HIJAB SANG PENCINTA.....disebabkan aku dah baca buku no.1 haruslah aku xcited nak continue kat no.2 kan? tapi disebabkan aku tak dapat memiliki no.2 tetapi dah dapat no.3 maka dengan itu seharusnyalah buku no.3 tu tak mampu menarik nafsu aku utk membacanya(sebab tu lah aku tak habis2 lagi baca buku tu...) dan ada kemungkinan jugak kalu aku dah dapat buku no.2 tu nanti aku akan stop sekejap baca buku no.3 tu.....hahaha boleh ke gitu??? boleh ke tak boleh ke tapi tu lah cara aku baca.......


Sinopsis : CINTA SANG RATU
Pastinya anda ingin mengetahui cerita seterusnya setelah membaca Bagaikan Puteri. Apa yang berlaku kepada Laksamana Sunan dan Haryani? Akhir kurun ke-15, Ratu Sulaman terus memerhatikan kerumunan orang ramai. Dia tertinjau-tinjau dan mengharapkan Laksamana Sunan segera bangkit. Seketika tadi dia berjaya melepaskan sebilah anak panah tepat ke belakang lelaki itu. Jantungnya kini bagai direntap kasar apabila melihat jasad Laksamana Sunan diusung beramai-ramai. Hatinya rawan teringatkan ucapan lelaki itu kepadanya.Awal abad ke-21, bersendirian di bilik tidur, Haryani meraih ingatannya kepada Dani. Lelaki yang telah menyelamatkan nyawanya itu kini hilang sewktu tsunami melanda Aceh. Harapan untuk Dani hidup amat tipis. Tidak mungkin Dani selamat dari badai ombak itu. hanya kata-kata Dani sahaja yang menjadi pengubat resahnya. Inilah kisah pertembungan dua zaman yang pastinya membuatkan anda sayang sekali untuk meninggalkan walaupun satu perkataan kerana ceritanya semakin PANAS!!!


Amalkan Budaya Membaca............

1 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

yeye..akak beli eida baca... i loooiiiikkeee..