CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 10, 2009

Lunch Time......(Laksa Shack 1)

hari ni aku gi Laksa Shack kat JUSCO Cheras Selatan ngan si pepel....kitaorg decide nak mkn kat situ sebab kesian kan kat banner Laksa Shack tu yg kononnya ada promosi RM6.90...
masa kitaorg sampai tu waitress tu pun tunjuklah menu dia.....dapat jer menu terus aku & pepel belek2 menu tu nak cari apa promosi RM 6.90 tuh kan...dah penat belek & selak menu tu sampai nak terkoyak tak gak kitaorg jumpa menu promosi tu....bengang...kitaorg tanya la kat waitress yg dok terpacak nak amek order tu mana menu yg promosi tuh kannn...kena tanya dulu baru la dia nak kuarkan menu tuh...hampeh tul la kannn....cam tu ke kaedah nak jayakan promosi??? sengal betul....nasib baik la budak tu tak kena marah dgn kitaorg tau sebab hari ni suasana emosi kitaorg berdua sebelum lunch time tu sangat la terrrr.....bukan teransang dan bukan jugak la teruja nak gi makan kat Laksa Shack tuh...tapi sangat lah terrrrbengang kat seseorg kat opis tu kan....(rahsia...hanya aku dan pepel aje yg merasai & mengetahui)...so hari ni kitaorg mkn dgn penuh konsentrasi (sebab bila marah perut pun jadik lapor) & dan dgn perasaan yg terbakar...huhuhu...nanti aku tepek kan gambo apa yang aku makan tadi yer sebab gambo2 tu ada kat si pepel...kalu tak dok gamba nanti korang2 tak cayo lak kan???...hehehe..
lepas makan baru la emosi kitaorg stabil....tapikann....dlm jam 4.30 ptg tadi perut aku ni dah mula la lapor pulak....tapi...aku dlm emosi yg stabil tau....dah dasar perut aku nih tak tau kenyang kot...hehehe...







0 comments: