CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 13, 2009

Lunch Time....(Laksa Shack 2)

seperti yang aku janjikan hari ni aku tepekkan gambo2 aku sedang melahap kat Laksa Shack hari tu....jangan ada sesapa rasa jeles ye nengok aku makan....yummy...yummy...lunch aku untuk hari tu RM 13.80++....hehehe...enjoy the photo ya.....

yea...yea..aku dah sampai..lapor ni.....


ni muko orang tengah lapor & marah....


ni view air yg kitaorang order yea...ice lemon tea tu pepel punya....aku punya air mineral jerk...sebab kat promosi tu cuma include mineral water jer....gila kedekut (bukan aku yer...)


tisu ni pun nak gak enterprame...hahaha


why not???why????why???.....


view kat dalam Laksa Shack tue.....


..why not? kebersihan nya gred "A"...konon....


ni lah menu si pepel....assam laksa...hmmm mabeles...


ni bukan aksi mamee slurppp yer tapi laksa slurpppp......


kasi close-up sikit assam laksa tue....yeehaaa.....


cantikkan si pepel ni decorate mangkuk laksa dia dgn cili.....


ni lah antara promosi RM 6.90....tajuk dia Roti Paun... dgn ape ntah aku pun tak ingat.....


ni dia menu aku hari tu...Nasi Kunyit & Rendang Ayam....aku ingat nasi kunyit tu pulut sebab mak aku selalu masak pulut kaler kunin....rupe nye nasi biasa jer tapi kaler dia kunin....tak de la rasa apa spesel punnnn.....cuma kaler tu je nak bagi cantik....


aku tengah kusyuk melahap.....


aku tengah menikmati Nasi Kuning + Rendang Ayam....rasanya biasa2 ajer....tapi kalu korang makan lontong dia....perghhhh....sodap siotttt....aku dah rasa...nanti aku nak gi lagi nak makan lontong dia lak...


ni lak aku punya pengat pisang....RM 6.90 gak (bkn rege promosi tau)...rasanya so so jerk....si pepel tak makan benda2 camni....aku sorang jelah yg perabis......dah teringin kan!!!!....


menu pengat pisang campor jagung...yang aku order....


yummy..yummy....


see....the pisang in the kuah pengat.....(sayang betul lah pisang dia tak manis...ada rasa kelat2 skit...kalu mak aku buat sah2 semuanya manis2 belaka dari kuah pengat sampailah ke pisang nya...yummy..yummy....mak... buatlah pengat pisang + sagu mata ikan skit...huhuhu..nak makannnn....)


ni lah view masa pinggan & mangkuk ni masih cantik dgn hiasan & makanannya....see...see...kejap ada...


...kejap tak ada....hahaha...ni lah bukti kebuluran & kerakusan kami....


ni frame gambo kat atas kepala aku....apa ke benda gambo nyer tak lah aku kisah....yang aku kisahkan kalu lah gambo kat dlm frame @ dgn frame2 tu skali jatuh kat ataih kepala aku...


jeling2...pandang2 kalau ada benda nak dimakan lagi...hehehe...


konyanggg...tinggal tulang jer....


erkkk...Alhamdulillah....ko ni pepel kaberline lah skit sendawa tuhh...(budak ni kalu sendawa tak hengat...satu retoran tu leh dgr sendawa dia tau....)


ni muko orang konyang.....sonyum jo kan???.....hahahaha...

0 comments: