CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 29, 2009

ehhh sama lak!!!!!!

masa hari raya hari tu adik aku (utk makluman sume adik aku ada 2 org je - yang tengah dah kawin yg last tu entah bila lah nak kawin...penat aku tunggu!) kata yg dia dh peknen...
tapi cuma tak sure je berapa minggu...
aku pun surprise la gak kan sb hari tu (awal tahun gak la) dia sibuk kata tak nak peknen dulu...nak tunggu dulu la...tak tau apa benda yg dia nak tunggu!!!!!!....tup tup dah peknen....
sebelum2 ni dia pun sibuk (mmg dia ni kaki sibuk cam paparazi @ mamarazi...) tnya bila aku nak peknen....aku kata tunggu je lah sb blm ada rezeki aku lagi kan....


bukti....adik aku yang cam mamarazzi....boley plak sedondon ngan Farid Kamil tue....


ni plak gambo dia ngan Lisa Surihani...mesti lps posing dia korek citer ttg Farid Kamil kat Lisa nih...dasar mama....


ok lah dia dah peknen.....dlm seminggu lps tu aku lak wat surprise kat dia kata aku pun
peknen gak tapi baru je lagi dlm 5 minggu cam tu....wow!!!! congratz tuk kami berdua...yeeehaa...

aku....masa ni aku tngh penin2 skit...

hari tu dia ada ckp kat aku...katanya due date to deliver dia on awal bulan Mei tahun depan (dlm 03/05 gitu...) aku lak dlm hujung bulan Mei tahun depan gak (dlm 29@30/05 la..)...
aku rasa ok gak la sebab sorang awal bulan yg sorang lagi hujung bulan....
kiranya nanti mak aku tak la terkejor2 kan...camana nak jaga 2 org ehhh....silap bukan 2 org tau...tapi 4 org sekaligus....sian lak kat mak...dah lah anak2 mak ni tak mkn saman....nak2 masa dlm pantang mcm2 yg tak bolehnya dari yg boleh...huhuhu...
tapikan....nak wat camana....bila baru2 ni adik aku tu gi scan baru dia dpt tahu yg dia baru je peknen dlm 10 minggu dan aku plak baru 8 minggu....
tak ke hampeh camtu...hahaha...dia ingat yo2 o la dia dh bnyk minggu drp aku...last2 cuma beza 2 minggu jok!!!!!!.....makna nya due date dia dlm minggu 24hb keatas lah...
mmg kes haru lah mak aku tahun depan....kena lah mak aku cuti bnyk kali sebab nak sambut cucu2 baru dia nih....

hehehe...camano lah buleh samo lak nih.......!!!!!!!!

0 comments: