CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 8, 2009

hadiah raya...

lama nyer aku tak update blog....

bukan apa, sejak balik dari cuti raya ni (walaupun aku cuti tak lama)
aku rasa cam aku ni sibuk bebenor dgn tugasan yg tak seberapa nih...
dan lagi satu kemalasan pulak dtg menjengah....
utk info sume sempena raya tahun ni aku dihadiahkan dgn keputusan
II line positif pada pregnancy test kit...
Alhamdulillah...apa yang aku tunggu skrg dlm genggaman....
bukan senang tau aku nak dpt II line tu....
skrg ni usia janin aku dah 6 minggu...

6 minggu ni satu usia yg sngt fragile.....
so aku kena lebih berhati2 dlm semua aspek....
lebih2 lagi aku ni dah ada penyakit darah tinggi....

so at this moment aku kena monitor tekanan darah aku...
kalau tinggi sangat amatlah membahayakan kandungan aku ni...
dlm masa 3 minggu ni aku kena la gi chek bp (blood preasure) kat kinik..

seminggu 2 kali aku kena chek...penat betul....
tapi sebab aku sayangkan janin aku ni aku kuatkan semangat.....
mesti pergi jugak kinik tu...
aku mohon korang2 sume doakanlah smoga aku dan janin aku ni kuat dan sihat ye!




2 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

congratulation sis...memang eida gembira sangat2 bila dengar this gud news..mana taw lepas nie kena jangkitan dari akak lak kan..jaga diri elok2...jaga makan...jaga semua la...sayang akak...huhuhuh terharu nie..jangan xtaw...

sayangtikah said...

tq...tq...ok nanti kita bluetooth yer pepel....