CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 30, 2009

makan apa????......

pagi2 hari ni masa aku masuk je opis adalah satu sora (suara).....

tanya aku cam ni...

sora : akak...hari ni kita nak makan kat ne???.....
aku : hmmmmm.....smlm kan rasa nak makan teppanyaki laaaa....
sora : amoih2...mentang2 la gaji kan hari ni.....
aku : tu la....smlm masa jln2 kat production tu blh lak terbau taugeh teppanyaki tu....

sora tu pun satu....boleh plak pepagi tanya aku nak lunch kat ne....
padahal masa tu aku lum bekpest lagik tau....

maka lunch hari ni aku & sora itu pun gi lah makan teppanyaki kat JJ....
aku makan cuttlefish yaki + fuji snow & hot green tea (japanese tea)...
si sora tu plak cuma makan nasi ayam jer....

ni lah tmptnya...kalau masuk dari belakang namanya Teo Chew Chicken Rice, tapi kalau kita masuk dari sebelah depan namanya Teppanyaki....tempat2 ni tak dok pintu ye..harap maklum...


ni lah si sora....tngh kontrol muka ayu kot!!!opss....
(muka lps pakai conditoner ke???wakaka..)

aku tngh menelaah menu kek secret recipe....buleh gitu???...masuk kedai nasi ayam baca menu kek?????.....


ni dia menu si sora tu....nasi ayam roast....


close up skit....ayam roast dia....sodap tu!!!!!!!...


sup dia...eh2..makhluk apa lak kat dlm tu???....


oooo...timun air rupenyer....


haaa..nilah cuttlefish yaki aku...nmpk sedap kan????....


...ada nasi putih, taugeh,sotong dan belakang sudu tu lobak masin tapi manis....


close up skit...nampak tak sotong dia???tu la sotong gergasi....


ni lah fuji snow...tetiba aku rasa cam sedap sngt je ABC ni...


kat belakang fuji snow yg cawan kecik tu la green tea aku...kocik jo cawan dia...tapi pastu boleh refill sampai korang kembung....


gunung fuji dah runtuh la beb!!!!......


tngk2...tisu dan bil2...tlg bayor kan bleh????...hahaha...








































































1 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

alu..alu..keji ko kan...aku vogeh gitu ok..